Subject: Vs: Postimees palub vastata küsimustele
From: "RA Kommunikatsioon" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 13:53:02 +0300

Saatja: Olga Lebedeva <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 31. märts 2025 12:34
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Carmen Katariina Sikk
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kristi Sarap
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Postimees palub vastata küsimustele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast!
Olen Postimehe ajakirjanik Olga Lebedeva. Oleksin väga tänulik, kui te
leiaksite võimaluse vastata minu päringule teisipäevaks.
Toimetuse poole pöördunud lugejad väidavad, et Eesti apteekidest on
kadunud retseptiravimid hemorroidide raviks ja sümptomite leevendamiseks
küünalde kujul, saadaval on ainult kreemid. Nende sõnul, kreemid on palju
vähem mugavad kasutada ja seetõttu nad vähem tõhusad.
Seoses sellega tahaksime teada saada, kas ongi see nii ja kui jah, siis
mis juhtus? Kas need ravimküünlad on igaveseks kadunud või on see mingi
ajutine katkestus? Miks see katkestus tekkis ja millal see lõpeb? Millist
alternatiivset ravi saab pakkuda patsientidele, kes ei saa osta küünlaid?
Lugupidamisega,
Olga Lebedeva.